نورد ورق - مبدل حرارتی پوسته و لوله - مبدل حرارتی - مخزن تحت فشار

تهران - اتوبان ازادگان جنوب - ورودی چهاردانگه - خیابان شهدای سدید - میدان 9 دی - پلاک 92

مخازن ذخیره LPG

فراز پترو مخزن، مخازن تحت فشار با استاندارد ASME و بالاترین کیفیت که دارای نشان استاندارد ملی ایران می‌باشد را برای ذخیره سازی گازهای مایع (LPG) ازجمله پروپان، بوتان و ترکیبات مرتبط با آن و سایر هیدروکربن‌های دیگر تولید می‌کند.

با پشتوانه‌ی چندین دهه تجربه در زمینه طراحی، مهندسی، ساخت و خدمات مرتبط با آن برای برآورده ساختن انواع نیازهای ذخیره‌سازی، این مجموعه توانایی ارائه کلیه خدمات در اجرا پروژه‌ها از ابتدا تا راه اندازی آن‌ها را دارا می‌باشد.

مخزن ذخیره تا ظرفیت LIT۴۴۴۰۰۰ برای کاربرد‌های روی زمین و زیر زمین با متخصصین و کارشناسان و مجریان مجرب این شرکت در اسرع وقت نصب می‌شوند تا به گونه‌ای که مطمئنا نیازها و مشخصات مورد نظر شما را برآورده کند.

در تطابق با استاندارد ASME sec VIII Division1 و کد NFPA58LPG برای مخازن ثابت، کلیه مخازن تولیدی این مجموعه با بالاترین استانداردها، کیفیت بی‌نظیر و عملکرد ایمن و قابل اطمینان برای شما طراحی، ساخت و نصب می‌گردند.

این مجموعه با استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین فن آوری‌های برش، نورد ورق و جوشکاری، بالاترین کیفیت محصول را تضمین می‌کند و تمام جوشکاری‌ها توسط تیم‌های جوشکار مجرب داخلی دارای گواهینامه AWS انجام می‌شود.

به منظور حصول اطمینان از رعایت الزامات مندرج در دیویژن‌های I و II و III در موارد طراحی ، مواد بکار رفته، ساخت، جوشکاری، بازرسی، تست و آزمایش جوشکاری، استانداردهای کنترل کیفیت در کلیه مراحل اجرای پروژه به صورت دقیق و مداوم رعایت و اجرا می‌شوند.